26/4 Adem in, adem uit, we houden vol!

De ademhaling is alles wat we nodig hebben om te leven…….

Wij hadden ook veel liever gezien dat we eindelijk weer wat meer mochten afspreken en onze familie zouden kunnen bezoeken, maar helaas mag het nog niet. Dus dan houden we maar vol. We ademen in en uit, doen dat met wat yoga, een fietstocht met de kinderen, wat samen muziek maken of gewoon tijdens het spelen en verliezen met vier op een rij ! En hoe houden jullie vol?

Mariam, Mandy en Daphne kiezen er voor om nog meer samen te werken. Een mooi aanbod aan te bieden voor jullie, onze volgers, groot en klein. We ondersteunen bedrijven en hun werknemers, vrienden en familie, scholen en mensen die alleen zijn. Met yoga voor volwassenen en kinderen, met werkboekjes voor kinderen om te leren hoe ze kunnen bewegen, ademhalen en stressles(s) te leven. Zie hier ons volledig aanbod.

Griet ademt en zingt, zoals afgelopen dinsdagavond tijdens de eerste online ‘embrace your voice’. We zongen samen, ieder vanuit ons eigen huis. Het was fijn om met Griet te zingen, te ademen, te ontspannen in de klanken. Voor 5 mei kun je je nog een keer gratis inschrijven en ervaren wat zingen met je doet! Sluit gerust aan. Kijk in onze kalender om in te schrijven. Hieronder tref je de link naar de facebook pagina om eens te luisteren wat voor liedjes Griet zoal zingt tijdens de Lockdown, echt de moeite waard om te luisteren en genieten!

Voor Marie-Louise

En over emoties en ademhalen, vertellen we je snel meer in de volgende nieuwsbrief! We zijn samen met Dimphy en Annelies mooie verdiepingen aan het uitwerken. Blijf ademhalen, 5 tellen in, 5 tellen uit of net zoals de adem vanzelf gaat.

Warme groet,

Summalife